Media i poznanie Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto

Książka

Media i poznanie
Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto

  • Wydawnictwo: Universitas
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788324227525
  • Ilość stron: 212
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media i poznanie - Marcin Trybulec

Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.

z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)


Szczegóły: Media i poznanie - Marcin Trybulec

Tytuł: Media i poznanie
Podtytuł: Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Autor: Marcin Trybulec
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324227525
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 212
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.262 kg


Recenzje: Media i poznanie - Marcin Trybulec

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×