Media i poznanie Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Marcin Trybulec
Media i poznanie
Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Marcin Trybulec
- Wydawnictwo: Universitas
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788324227525
- Ilość stron: 212
- Format: 14.0x20.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Media i poznanie - Marcin Trybulec
Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.
z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)
Szczegóły: Media i poznanie - Marcin Trybulec
Tytuł: Media i poznanie
Podtytuł: Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Autor: Marcin Trybulec
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324227525
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 212
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.262 kg