Historia idei komunikacji

Książka

Historia idei komunikacji

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788323228882
  • Ilość stron: 352
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 30,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 30,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Historia idei komunikacji

Zbiór trzynastu artykułów poświęconych tytułowemu zagadnieniu historii idei komunikacji, a podejmujących je na wiele różnych sposobów: od omówienia podstaw metodologicznych historii komunikacji po przykłady bardziej szczegółowych badań w jej zakresie. W tomie znalazły się teksty autorstwa najwybitniejszych światowych znawców zagadnienia, w tym Roberta Darntona, Johna D. Petersa, Petera Burkea, Davida R. Olsona i Filippa de Vivo. Historia komunikacji jako dyscyplina naukowa zaczęła kształtować się w latach 80. i 90. ubiegłego stulecia, jest to więc stosunkowo młody i wciąż rozwijający się obszar badawczy. W Polsce pozostaje zagadnieniem stosunkowo mało znanym, słabo skoordynowanym instytucjonalnie, wymagającym pogłębionych studiów. Celem publikacji jest próba spopularyzowania w naszym kraju podejmowanej w niej problematyki i zainicjowanie bardziej zintegrowanych badań w ramach historii komunikacji.


Szczegóły: Historia idei komunikacji

Tytuł: Historia idei komunikacji
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Seria: FILOZOFIA I LOGIKA
ISBN: 9788323228882
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 352
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.45 kg
Redakcja: Wendland Michał


Recenzje: Historia idei komunikacji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×