Historia idei komunikacji
Historia idei komunikacji
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788323228882
- Ilość stron: 352
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Historia idei komunikacji
Zbiór trzynastu artykułów poświęconych tytułowemu zagadnieniu historii idei komunikacji, a podejmujących je na wiele różnych sposobów: od omówienia podstaw metodologicznych historii komunikacji po przykłady bardziej szczegółowych badań w jej zakresie. W tomie znalazły się teksty autorstwa najwybitniejszych światowych znawców zagadnienia, w tym Roberta Darntona, Johna D. Petersa, Petera Burkea, Davida R. Olsona i Filippa de Vivo. Historia komunikacji jako dyscyplina naukowa zaczęła kształtować się w latach 80. i 90. ubiegłego stulecia, jest to więc stosunkowo młody i wciąż rozwijający się obszar badawczy. W Polsce pozostaje zagadnieniem stosunkowo mało znanym, słabo skoordynowanym instytucjonalnie, wymagającym pogłębionych studiów. Celem publikacji jest próba spopularyzowania w naszym kraju podejmowanej w niej problematyki i zainicjowanie bardziej zintegrowanych badań w ramach historii komunikacji.
Szczegóły: Historia idei komunikacji
Tytuł: Historia idei komunikacji
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Seria: FILOZOFIA I LOGIKA
ISBN: 9788323228882
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 352
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.45 kg
Redakcja: Wendland Michał