Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

Książka

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788325579326
  • Ilość stron: 442
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i sieci. Istotnym elementem rozważań, zawartych w monografii, jest analiza ram prawnych w zakresie strategii jednolitego rynku cyfrowego, niebezpieczeństwa produktów medialnych, klauzul abuzywnych na rynku mediów, klauzul odmowy realizacji złożonego przez konsumenta zamówienia w transakcjach typu business to consumer, działania na zbiorach typu big data z perspektywy ochrony praw e-konsumenta, powierzanie przetwarzania danych medycznych w Internecie, problem zagubienia konsumenta w świecie mediów. W publikacji omówiono także m.in. ochronę konsumentów usług turystycznych, usług ubezpieczeniowych zawieranych za pośrednictwem Internetu, ochronę konsumenta książek i prasy w formie elektronicznej oraz ochronę małoletnich użytkowników gier video w Internecie. Przybliżono Czytelnikowi rynek e-papierosów, rynek dopalaczy czy suplementów diety w Internecie.

Publikacja adresowana jest do prawników, ekonomistów, urzędników, informatyków, przedsiębiorców i konsumentów, studentów i nauczycieli akademickich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o zakresie ochrony konsumentów w świecie mediów elektronicznych.


Szczegóły: Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

Tytuł: Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: MONOGRAFIE PRAWNICZE
ISBN: 9788325579326
Tytuł oryginału: U
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 442
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg
Redakcja: Królikowska-Olczak Maria, Pachuca-Smulska Beata


Recenzje: Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×