Uczenie dzieci z autyzmem prowadzenia konwersaCJI Metoda skryptów i ich wycofywania
Lynn E. McClannahan, Patricia J. Krantz
Uczenie dzieci z autyzmem prowadzenia konwersaCJI
Metoda skryptów i ich wycofywania
Lynn E. McClannahan, Patricia J. Krantz
- Wydawnictwo: Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788393961429
- Ilość stron: 160
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Uczenie dzieci z autyzmem prowadzenia konwersaCJI - Lynn E. McClannahan, Patricia J. Krantz
Ten przewodnik dla rodziców, nauczycieli, terapeutów zawiera wiele opisów przypadków, wykresów, zdjęć i prezentuje krok po kroku, w jaki sposób nauczyć osobę z autyzmem umiejętności rozmowy.
Opisano tutaj:
skrypty dla osób potrafiących i niepotrafiących czytać,
komponenty składowe konwersacji,
plany aktywności, książki do rozmowy, urządzenia odtwarzające dźwięk
podpowiedzi i nagrody,
wnioski z obserwacji, ewaluacji i pomiarów.
Szczegóły: Uczenie dzieci z autyzmem prowadzenia konwersaCJI - Lynn E. McClannahan, Patricia J. Krantz
Tytuł: Uczenie dzieci z autyzmem prowadzenia konwersaCJI
Podtytuł: Metoda skryptów i ich wycofywania
Autor: Lynn E. McClannahan, Patricia J. Krantz
Wydawnictwo: Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka
ISBN: 9788393961429
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 160
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg