Budowanie marki miasta Koncepcje, warunki, modele.

Książka

Budowanie marki miasta
Koncepcje, warunki, modele.

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788326494345
  • Ilość stron: 352
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Budowanie marki miasta - Ewa Glińska

Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.

Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:
- lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,
- zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,
- znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),
- pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.
Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.


Szczegóły: Budowanie marki miasta - Ewa Glińska

Tytuł: Budowanie marki miasta
Podtytuł: Koncepcje, warunki, modele.
Autor: Ewa Glińska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE EKONOMICZNE
ISBN: 9788326494345
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 352
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.59 kg


Recenzje: Budowanie marki miasta - Ewa Glińska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: