Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka

Książka

Digital Business i E-Commerce Management
Strategia, Realizacja, Praktyka

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301183615
  • Ilość stron: 666
  • Format: 20.5x28.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 169,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 169,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Digital Business i E-Commerce Management - Dave Chaffey

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? ?Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka? to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: - ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, - wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, - rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, - case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces. Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym ? od studentów po menedżerów. Dzięki ?Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka? zrozumiesz zasady


Szczegóły: Digital Business i E-Commerce Management - Dave Chaffey

Tytuł: Digital Business i E-Commerce Management
Podtytuł: Strategia, Realizacja, Praktyka
Autor: Dave Chaffey
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301183615
Tytuł oryginału: Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 666
Format: 20.5x28.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.865 kg


Recenzje: Digital Business i E-Commerce Management - Dave Chaffey

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: