Prankvertising i immersive branding emocje na usługach marketingu wirusowego

Książka

Prankvertising i immersive branding
emocje na usługach marketingu wirusowego

  • Wydawnictwo: Novae Res
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788380830585
  • Ilość stron: 82
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 23,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 23,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Prankvertising i immersive branding - Ewelina Masiarz

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu
Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy
Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi
Na ile social media są nadal social

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki


Szczegóły: Prankvertising i immersive branding - Ewelina Masiarz

Tytuł: Prankvertising i immersive branding
Podtytuł: emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor: Ewelina Masiarz
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788380830585
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 82
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.124 kg


Recenzje: Prankvertising i immersive branding - Ewelina Masiarz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: