Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych Studium teoretyczno-empiryczne
Barbara Dudel
Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych
Studium teoretyczno-empiryczne
Barbara Dudel
- Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788365231000
- Ilość stron: 417
- Format: 17.0x23.6cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych - Barbara Dudel
Praca dotyka bardzo ważnej kwestii w edukacji dziecka kształtowania kompetencji emancypacyjnych i to od najmłodszych lat, autorka podjęła się tego nowatorskiego zadania wśród uczniów wczesnej edukacji, na przykładzie zajęć matematycznych.
Jak twierdzi autorka: Żadne ze gromadzonych w dzieciństwie doświadczeń nie pozostaje bez wpływu na rozwój człowieka. W edukacji człowieka, od jej początku, powinno się uwzględniać to wszystko, co pozwoli obudzić w dziecku dorosłe poczucie odpowiedzialności i gotowości, przygotować je do dorosłego życia.
Praca porusza nowe, dotychczas nierozpowszechniane wątki. Dlatego jest warta polecenia nauczycielom wczesnej edukacji oraz studentom przygotowującym się do wykonywania zawodu nauczyciela.
Szczegóły: Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych - Barbara Dudel
Tytuł: Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych
Podtytuł: Studium teoretyczno-empiryczne
Autor: Barbara Dudel
Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie
ISBN: 9788365231000
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 417
Format: 17.0x23.6cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg