System informacyjny marketingu przedsiębiorstw Modelowanie
System informacyjny marketingu przedsiębiorstw
Modelowanie
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 8320816025
- Ilość stron: 256
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: System informacyjny marketingu przedsiębiorstw
W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły: System informacyjny marketingu przedsiębiorstw
Tytuł: System informacyjny marketingu przedsiębiorstw
Podtytuł: Modelowanie
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816020
ISBN: 8320816025
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 256
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Nowicki Adam