Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
- Wydawnictwo: Astrum
- Rok wydania: 2005
- ISBN: 9788372491442
- Ilość stron: 356
- Format: 19.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda", "globalizacja", "cybernetyka", a nawet "styl", "pogłoska" czy "zdrowy rozsądek". Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu.
"Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul.Norwida 19/6
50-374 Wrocław (Polska)
tel: 733468895
email: l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
Szczegóły: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
Tytuł: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372491442
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 356
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg