Kluczowe pojęcia w komunikowaniu

Książka

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu

  • Wydawnictwo: Astrum
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 9788372491442
  • Ilość stron: 356
  • Format: 19.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 90,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 90,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu

Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda", "globalizacja", "cybernetyka", a nawet "styl", "pogłoska" czy "zdrowy rozsądek". Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu.
"Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.


Szczegóły: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu

Tytuł: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372491442
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 356
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg


Recenzje: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×