Międzynarodowe strategie marketingowe

Książka

Międzynarodowe strategie marketingowe

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 8320815975
  • Ilość stron: 148
  • Format: 14x20cm
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 38,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Międzynarodowe strategie marketingowe - Pietrasieński Paweł

Książka Międzynarodowe strategie marketingowe:

wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw;

przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych;

wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych;

opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.


Szczegóły: Międzynarodowe strategie marketingowe - Pietrasieński Paweł

Tytuł: Międzynarodowe strategie marketingowe
Autor: Pietrasieński Paweł
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
Kod paskowy: 9788320815979
ISBN: 8320815975
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 148
Format: 14x20cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.215 kg


Recenzje: Międzynarodowe strategie marketingowe - Pietrasieński Paweł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×