Książka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej - Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata

Analizowany przez Autorów temat jest ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Praca stanowi ciekawe studium poznawcze na temat znaczenia różnic kulturowych w komunikacji biznesowej.
Z recenzji prof. dr hab. Renaty Oczkowskiej

Publikacja podejmuje interesującą poznawczo i aktualną problematykę związaną ze źródłami, charakterem i następstwami występowania różnic kulturowych. Na podkreślenie zasługuje w szczególności dokonane z dużym wyczuciem połączenie dwóch perspektyw badawczych, obejmujących różnice kulturowe oraz procesy komunikacji. Beneficjentami książki będą z pewnością pracownicy naukowi i studenci. Przesądza o tym naukowa jakość wywodu, wielość źródeł oraz naukowy język. Zawiera ona wiele egzemplifikacji, praktycznych ilustracji, a także rozmaitych graficznych form przedstawiania myśli. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby książka trafiła również do rąk menedżerów i specjalistów w zakresie różnych ogólnych i szczegółowych problemów zarządzania.
Z recenzji prof. UJ dr. hab. Piotra Jedynaka

Książka uwzględnia wielość podejść i perspektyw naukowych, opierając się na przeglądzie wyników badań empirycznych, jak i aspektów metodologicznych i teoretycznych, między innymi z zakresu socjologii, antropologii, psychologii czy lingwistycznych analiz międzykulturowych, ważnych dla działań biznesowych realizowanych na rynkach odmiennych kulturowo. Autorzy, wychodząc z założenia, że komunikacja to kultura, a kultura to komunikacja, skoncentrowali się na syntezie zagadnień wyjaśniających zawiłości i złożoność komunikacji międzykulturowej w biznesie.KW rozdziałach podjęte zostały wątki dotyczące: istoty komunikacji międzykulturowej i kompetencji międzykulturowych u przedstawicieli biznesu jako konsekwencji procesów globalizacyjnych, uwarunkowań komunikacji na zróżnicowanych kulturowo rynkach, analizy komunikacji werbalnej i niewerbalnej w przestrzeni międzykulturowej, aby ostatecznie odnieść się do szczegółowego obszaru budowania przekazu reklamowego kierowanego do klientów na rynkach odmiennych kulturowo.


Szczegóły: Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej - Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata

Tytuł: Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej
Autor: Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323340539
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 168
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg


Recenzje: Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej - Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: