Umysł społeczny Poznawcze i motywacyjne aspekty zachowań interpersonalnych

, ,

Książka

Umysł społeczny
Poznawcze i motywacyjne aspekty zachowań interpersonalnych

, ,

  • Wydawnictwo: GWP
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 8360083134
  • Ilość stron: 440
  • Format: 17x24cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,70 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,70 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Umysł społeczny - Forgas Joseph P., Williams Kipling D., Wheeler Ladd (redakcja)

Skuteczne interakcje społeczne wymagają stosowania złożonych strategii poznawczych i motywacyjnych. W książce "Umysł społeczny" dokonano przeglądu i syntezy najnowszych badań psychologicznych nad związkiem łączącym ludzkie myśli i motywy - czyli nasz "umysł społeczny" - ze strategiami interpersonalnymi. Wyniki badań wskazują, że sukcesy jednostki w kontaktach z innymi osobami, w relacjach grupowych oraz w interakcjach strategicznych zależą w znacznej mierze od sposobu, w jaki interpretuje ona i wyjaśnia otaczający ją świat społeczny.


Szczegóły: Umysł społeczny - Forgas Joseph P., Williams Kipling D., Wheeler Ladd (redakcja)

Tytuł: Umysł społeczny
Podtytuł: Poznawcze i motywacyjne aspekty zachowań interpersonalnych
Autor: Forgas Joseph P., Williams Kipling D., Wheeler Ladd (redakcja)
Wydawnictwo: GWP
Kod paskowy: 9788360083130
ISBN: 8360083134
Tytuł oryginału: THE SOCIAL MIND
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Nowak Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 440
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.62 kg


Recenzje: Umysł społeczny - Forgas Joseph P., Williams Kipling D., Wheeler Ladd (redakcja)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×