Marketing lojalnościowy Jak z zadowolonymi klientami i lojalnymi pracownikami osiągnąć sukces firmy
Schuller Anne M., Fuch Gerhard
Marketing lojalnościowy
Jak z zadowolonymi klientami i lojalnymi pracownikami osiągnąć sukces firmy
Schuller Anne M., Fuch Gerhard
- Wydawnictwo: Akademia Sukcesu
- Rok wydania: 2005
- ISBN: 8391973271
- Ilość stron: 348
- Format: 20.0x14.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
39,90 PLN
Opis: Marketing lojalnościowy - Schuller Anne M., Fuch Gerhard
TLM - marketing lojalnościowy jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników jak i nabywców, podnieść, na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami twojej firmy...
Szczegóły: Marketing lojalnościowy - Schuller Anne M., Fuch Gerhard
Tytuł: Marketing lojalnościowy
Podtytuł: Jak z zadowolonymi klientami i lojalnymi pracownikami osiągnąć sukces firmy
Autor: Schuller Anne M., Fuch Gerhard
Wydawnictwo: Akademia Sukcesu
Kod paskowy: 9788391973271
ISBN: 8391973271
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 348
Format: 20.0x14.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg