Marketing lojalnościowy Jak z zadowolonymi klientami i lojalnymi pracownikami osiągnąć sukces firmy

,

Książka

Marketing lojalnościowy
Jak z zadowolonymi klientami i lojalnymi pracownikami osiągnąć sukces firmy

,

  • Wydawnictwo: Akademia Sukcesu
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 8391973271
  • Ilość stron: 348
  • Format: 20.0x14.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing lojalnościowy - Schuller Anne M., Fuch Gerhard

TLM - marketing lojalnościowy jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników jak i nabywców, podnieść, na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami twojej firmy...


Szczegóły: Marketing lojalnościowy - Schuller Anne M., Fuch Gerhard

Tytuł: Marketing lojalnościowy
Podtytuł: Jak z zadowolonymi klientami i lojalnymi pracownikami osiągnąć sukces firmy
Autor: Schuller Anne M., Fuch Gerhard
Wydawnictwo: Akademia Sukcesu
Kod paskowy: 9788391973271
ISBN: 8391973271
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 348
Format: 20.0x14.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Marketing lojalnościowy - Schuller Anne M., Fuch Gerhard

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: