Mediamorfozy
Mediamorfozy
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375456394
- Ilość stron: 222
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Mediamorfozy
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli. Rzecz naukowa, ale pomaga w zrozumieniu codzienności. Bardziej niż się wydaje."
prof. dr hab. Jacek Dąbała, Katolicki Uniwersytet Lubelski
"Tytułowa mediamorfoza celowo przywołuje rozważania Karola Jakubowicza na temat transformacji środków komunikowania. Wspólnym wątkiem prezentowanych w niej publikacji jest bowiem substytucjonalny wymiar przemian mediów. Autorzy poszczególnych rozdziałów koncentrują się na tym, w jaki sposób nowe media i technologie cyfrowe zastępują media tradycyjne. Publikacja dobrze odzwierciedla wielowymiarowość i wieloaspektowość zjawiska mediamorfozy, a także różnorodność podejść badawczych do tematu. Czytelnik odnajduje w niej zarówno filozoficzną, humanistyczną analizę funkcji mediów z perspektywy epistemologii i metodologii nauk o zarządzaniu, jak i szczegółowe rozważania dotyczące przemian konkretnych formatów i gatunków medialnych."
dr hab. Agnieszka Hess, Uniwersytet JagiellońskiKraj produkcji: Polska
Producent:
ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8/44
03-982 Warszawa (Polska)
tel: 602628855
email: oficyna@aspra.pl
Szczegóły: Mediamorfozy
Tytuł: Mediamorfozy
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375456394
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 222
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.345 kg
Redakcja: Gackowski Tomasz