Jishaku (01388) Wiek: 14+

Gra

Jishaku (01388)
Wiek: 14+

  • Producent: Trefl
  • EAN: 5900511013887
  • Format: 25,7 x 5,3 x 20,5 cm
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 76,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 76,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jishaku (01388)

Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi. Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi. Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę. Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!

Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie! Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów. Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały. Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty! W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła.

Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.

Wygodne pudełko – plansza!

4 Warianty rozgrywki:

1. Pierwszy - Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.

2. Eliminacja - W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.

3. Porywacz - Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!

4. Samotnik - Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła. Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie. Brzmi banalnie ? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…

Zawartość pudełka:

- 18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku.

- pole gry,

- instrukcja.

Wiek: 14+

Liczba graczy: 1-6

Czas gry: ok. 15 min



Szczegóły: Jishaku (01388)

Nazwa: Jishaku (01388) Wiek: 14+
Producent: Trefl
Kod paskowy: 5900511013887
Format: 25,7 x 5,3 x 20,5 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Jishaku (01388)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: