Opowieści w marketingu
Jacek Szlak
Opowieści w marketingu
Jacek Szlak
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788363566487
- Ilość stron: 206
- Format: 16.0x23.4
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Opowieści w marketingu - Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe Opowieści w marketingu to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań. Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy. Po przeczytaniu Opowieści w marketingu dowiesz się: - jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing, - jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, - czy reklama natywna ma sens, - czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, - dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w kozi róg.
Szczegóły: Opowieści w marketingu - Jacek Szlak
Tytuł: Opowieści w marketingu
Autor: Jacek Szlak
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566487
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 206
Format: 16.0x23.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje: Opowieści w marketingu - Jacek Szlak
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Jacek Szlak (11)
- Sztuka podróżowania (Zysk i S-ka) - Miękka ze skrzydełkami
- Hubal (Fabryka Słów) - Miękka ze skrzydełkami
- Światła i znaki nawigacyjne na śródlądziu (Alma-Press) - Miękka
- Co wy, ..., wiecie o Rosji?! (Trzecia Strona) - Miękka ze skrzydełkami
- Biebrza Kanał Augustowski Netta Przewodnik kajakowy (Ciekawe Miejsca) - Miękka
- Jak zbudować efektywny dział marketingu? (Novae Res) - Miękka ze skrzydełkami
- Piotr Hercog Ultrabiografia (SQN - Sine Qua Non) - Miękka ze skrzydełkami
- Zaproszenie na śmierć (Oficynka) - miękka
- Światła i znaki nawigacyjne na śródlądziu (wyd. 2020) (Alma - Press) - miękka ze spiralą
- Kamraty. Historie z Klubu Wysokogórskiego w Katowicach (Agora) - Miękka ze skrzydełkami
- Puszcza Kampinoska. Opowieści o wydmach, mokradłach i sosnach. Przewodnik po krajobrazach przyrodniczo-kulturowych (PAŚNY BURIAT) - miękka