Opowieści w marketingu

Książka

Opowieści w marketingu

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788363566487
  • Ilość stron: 206
  • Format: 16.0x23.4
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Opowieści w marketingu - Jacek Szlak

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe Opowieści w marketingu to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań. Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy. Po przeczytaniu Opowieści w marketingu dowiesz się: - jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing, - jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, - czy reklama natywna ma sens, - czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, - dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w kozi róg.


Szczegóły: Opowieści w marketingu - Jacek Szlak

Tytuł: Opowieści w marketingu
Autor: Jacek Szlak
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566487
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 206
Format: 16.0x23.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg


Recenzje: Opowieści w marketingu - Jacek Szlak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: