Techniki promocji sprzedaży

Książka

Techniki promocji sprzedaży

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788363566388
  • Ilość stron: 300
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 43,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 43,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Techniki promocji sprzedaży - Maciej Tesławski

Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój produkt.

"Techniki promocji sprzedaży" to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na "promocje". Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie?

Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów - marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz Czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.

Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.

- - - - - - - - -

To obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat ? konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych.
Krzysztof Kozak
specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Członek Zarządu ICP Group S.A.


Szczegóły: Techniki promocji sprzedaży - Maciej Tesławski

Tytuł: Techniki promocji sprzedaży
Autor: Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566388
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 300
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg


Recenzje: Techniki promocji sprzedaży - Maciej Tesławski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: