Klient w centrum uwagi Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Książka

Klient w centrum uwagi
Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788328314399
  • Ilość stron: 224
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Klient w centrum uwagi - Zych Robert

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj Ty i Twój klient mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!


Szczegóły: Klient w centrum uwagi - Zych Robert

Tytuł: Klient w centrum uwagi
Podtytuł: Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Autor: Zych Robert
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328314399
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 224
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.414 kg


Recenzje: Klient w centrum uwagi - Zych Robert

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Zych Robert (1)