Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia

Książka

Marketing terytorialny
Nowe obszary i narzędzia

  • Wydawnictwo: edu-Libri
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788363804749
  • Ilość stron: 196
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing terytorialny

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.


Szczegóły: Marketing terytorialny

Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Nowe obszary i narzędzia
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788363804749
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Redakcja: Szromnik Andrzej


Recenzje: Marketing terytorialny

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: