Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia
Marketing terytorialny
Nowe obszary i narzędzia
- Wydawnictwo: edu-Libri
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788363804749
- Ilość stron: 196
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing terytorialny
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Szczegóły: Marketing terytorialny
Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Nowe obszary i narzędzia
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788363804749
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Redakcja: Szromnik Andrzej