Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu

Książka

Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów
Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu

  • Wydawnictwo: Śląsk
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788360781746
  • Ilość stron: 303
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów - Michalczyk Stanisław

W książce przedstawiono analizę dziesięciu teorii średniego zasięgu funkcjonujących w teorii komunikowania masowego. Są to teorie ograniczone obszarowo i znaczeniowo oraz jednocześnie weryfikowalne empirycznie. Głównym twórcą paradygmatu był Robert K. Merton, który doprowadził do zmniejszenia przepaści między światem wielkich teorii społecznych a światem mikroskopowej obserwacji zjawisk komunikacyjnych uprawianej przez Paula F. Lazarsfelda czy Carla I. Hovlanda. Głównym celem Autora jest syntetyczne przedstawienie wiedzy w tym obszarze. Każdą z teorii omówiono w pewnym porządku logicznym, wskazuje się na jej rozwój historyczny, założenia teoretyczne, metody badawcze, najważniejsze rezultaty empiryczne oraz związki z innymi koncepcjami pokrewnymi. Wspólną ich cechą jest to, że dotyczą funkcjonowania jednostki i społeczeństwa w świecie coraz bardziej inwazyjnych mediów masowych. Praca ma charakter, oprócz naukowego, akademicko-dydaktyczny.


Szczegóły: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów - Michalczyk Stanisław

Tytuł: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów
Podtytuł: Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu
Autor: Michalczyk Stanisław
Wydawnictwo: Śląsk
ISBN: 9788360781746
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 303
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.472 kg


Recenzje: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów - Michalczyk Stanisław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×