Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie

Książka

Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie

  • Wydawnictwo: Śląsk
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788371647680
  • Ilość stron: 266
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 36,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 36,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie - Felicjan Bylok

Biorąc pod uwagę złożoność zjawiska konsumpcji i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia przy jego badaniu w niniejszej monografii zamierzam skoncentrować się na następujących celach poznawczych. Po pierwsze ? chciałbym ukazać konsumpcję jako zjawisko społeczne i wynikające stąd implikacje praktyczne dla funkcjonowania jednostki i społeczeństwa. Po drugie ? wskazać na perspektywę kulturowego kontekstu konsumpcji, jako propozycji badawczej. Po trzecie ? ukazać złożoność socjologicznych uwarunkowań konsumpcji. Po czwarte ? ukazać powiązania między konsumentem, konsumpcjonizmem a społeczeństwem konsumpcyjnym. Wreszcie po piąte ? wskazać na najważniejsze kierunki rozwoju konsumpcji i jej ograniczenia.
Przedstawiony zakres tematyczny i sformułowane cele wyznaczają problematykę badawczą, którą ilustrują następujące pytania badawcze: jakie przesłanki decydują o charakterze kategorii społeczno-ekonomicznej konsumenta? Co zdecydowało o przeistoczeniu się ?spożywców? w kategorię konsumentów? W jaki stopniu czynniki społeczne i kulturowe wpłynęły na rozwój konsumpcji? Jakie uwarunkowania wpłynęły na rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego? W jakim stopniu konsumpcjonizm stał się dominującą ideologią społeczeństwa konsumpcyjnego? Jakie są granice rozwoju konsumpcji?


Szczegóły: Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie - Felicjan Bylok

Tytuł: Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie
Autor: Felicjan Bylok
Wydawnictwo: Śląsk
ISBN: 9788371647680
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 266
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg


Recenzje: Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie - Felicjan Bylok

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×