Dziecko w sytuacjach uczenia się Stan i perspektywy badań
Dziecko w sytuacjach uczenia się
Stan i perspektywy badań
- Wydawnictwo: Atut
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788379771707
- Ilość stron: 258
- Format: 16.5x24.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Dziecko w sytuacjach uczenia się
Problematyka uczenia się dziecka poruszana w niniejszym tomie jest kontynuacją rozważań zawartych w książce Dziecko w sytuacjach uczenia się. Konteksty i przestrzenie edukacyjne?. Przyjęte w niej trzy założenia: dziecko jest zawsze w sytuacji uczenia się, które stanowi proces o wielowymiarowej strukturze, zaś kontekst tej sytuacji jest zależny od subiektywnego sposobu widzenia i interpretacji rzeczywistości ? stanowią i w tym opracowaniu płaszczyznę odniesienia. W książce m.in. artykuły: Marzenny Magdy-Adamowicz ?Efektywność dydaktyczna twórczego pedagogicznie nauczyciela?, Haliny Dmochowskiej ?Przygotowanie dziecka do edukacji przedszkolnej?, Marty Kondrackiej-Szali ?Przedszkolak w świecie muzyki ? refleksje teoretyczno-praktyczne, Agnieszki Jędrzejowskiej ?Sposoby uczenia się dzieci z zespołem Downa?, Arkadiusza Urbanka ?Uczenie się zachowań szkodliwych dzieci z rodzin patogennych?.
Szczegóły: Dziecko w sytuacjach uczenia się
Tytuł: Dziecko w sytuacjach uczenia się
Podtytuł: Stan i perspektywy badań
Wydawnictwo: Atut
ISBN: 9788379771707
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 258
Format: 16.5x24.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg
Redakcja: Malinowska Joanna, Jezierska-Wiejak Elżbieta