Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Książka

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

  • Wydawnictwo: Astrum
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 8372770379
  • Ilość stron: 148
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 24,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 24,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw - Smektała Tymon

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.

Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.

W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.


Szczegóły: Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw - Smektała Tymon

Tytuł: Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Autor: Smektała Tymon
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Kod paskowy: 9798372770379
ISBN: 8372770379
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 148
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg


Recenzje: Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw - Smektała Tymon

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×