Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Laura Ries, Al Ries
Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Laura Ries, Al Ries
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788328320710
- Ilość stron: 208
- Format: 14.1x20.5
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Laura Ries, Al Ries
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.
Z tej książki dowiesz się:
że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Szczegóły: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Laura Ries, Al Ries
Tytuł: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Laura Ries, Al Ries
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328320710
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 208
Format: 14.1x20.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg