Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

,

Książka

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788328320710
  • Ilość stron: 208
  • Format: 14.1x20.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Laura Ries, Al Ries

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:

że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.


Szczegóły: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Laura Ries, Al Ries

Tytuł: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Laura Ries, Al Ries
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328320710
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 208
Format: 14.1x20.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Laura Ries, Al Ries

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×