Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie

Książka

Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788363391133
  • Ilość stron: 720
  • Format: 30.3x21.4
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 119,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 119,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne ? nawet jeśli odniosły spektakularny sukces ? upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller.

***

Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
dr hab. Jacek Kall
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"


Szczegóły: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Tytuł: Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł: Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor: Keller Kevin Lane
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391133
Tytuł oryginału: Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 720
Format: 30.3x21.4
Oprawa: Twarda
Waga: 1.802 kg


Recenzje: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Keller Kevin Lane (1)