Kreowanie wartości banku
Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak
Kreowanie wartości banku
Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788375567649
- Ilość stron: 232
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kreowanie wartości banku - Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak
Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego.
W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań:
Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków
Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków
Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku
Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku
Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków
Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.
Szczegóły: Kreowanie wartości banku - Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak
Tytuł: Kreowanie wartości banku
Autor: Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak
Wydawnictwo: CeDeWu
Seria: PLATINIUM
ISBN: 9788375567649
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 232
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.386 kg