Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788375567649
  • Ilość stron: 232
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kreowanie wartości banku - Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak

Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego.

W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań:
Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków
Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków
Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku
Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku
Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków

Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.


Szczegóły: Kreowanie wartości banku - Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak

Tytuł: Kreowanie wartości banku
Autor: Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak
Wydawnictwo: CeDeWu
Seria: PLATINIUM
ISBN: 9788375567649
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 232
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.386 kg


Recenzje: Kreowanie wartości banku - Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak (1)