Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Tymon Smektała
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Tymon Smektała
- Wydawnictwo: Astrum
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788372779335
- Ilość stron: 150
- Format: 14.0x19.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Tymon Smektała
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul.Norwida 19/6
50-374 Wrocław (Polska)
tel: 733468895
email: l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
Szczegóły: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Tymon Smektała
Tytuł: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor: Tymon Smektała
Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779335
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 150
Format: 14.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.186 kg