Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Książka

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

  • Wydawnictwo: Astrum
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788372779335
  • Ilość stron: 150
  • Format: 14.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Tymon Smektała

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.


Szczegóły: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Tymon Smektała

Tytuł: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor: Tymon Smektała
Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779335
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 150
Format: 14.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.186 kg


Recenzje: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Tymon Smektała

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: