Media społecznościowe na rynku międzynarodowym Perspektywa indywidualnych użytkowników

Książka

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Perspektywa indywidualnych użytkowników

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788380852044
  • Ilość stron: 166
  • Format: 16.0x22.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 51,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych wraz z ich wadami i zaletami oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.

Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.


Szczegóły: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Tytuł: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Podtytuł: Perspektywa indywidualnych użytkowników
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380852044
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 166
Format: 16.0x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg


Recenzje: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: