Wideokomunikowanie polityczne w internecie Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014
Piotr Jaworowicz
Wideokomunikowanie polityczne w internecie
Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014
Piotr Jaworowicz
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788380852075
- Ilość stron: 224
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wideokomunikowanie polityczne w internecie - Piotr Jaworowicz
Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komunikowaniu politycznym. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków komunikowania politycznego badaczy, skupiających się na tematyce marketingu politycznego, kampanii wyborczych i politycznego public relations oraz dla specjalistów planujących i realizujących kampanie polityczne. Wnioski dotyczące wykorzystania portalu YouTube do celów politycznych będą cenne dla medioznawców, w szczególności zaś badaczy zajmujących się obszarem nowych mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.
Szczegóły: Wideokomunikowanie polityczne w internecie - Piotr Jaworowicz
Tytuł: Wideokomunikowanie polityczne w internecie
Podtytuł: Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014
Autor: Piotr Jaworowicz
Wydawnictwo: Difin
Seria: Engram
ISBN: 9788380852075
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 224
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.345 kg