Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa Studia przypadków
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Studia przypadków
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788380880788
- Ilość stron: 266
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study?s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
Szczegóły: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Tytuł: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Podtytuł: Studia przypadków
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380880788
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 266
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Redakcja: Grzegorczyk Wojciech