Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa Studia przypadków

Książka

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Studia przypadków

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study?s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.


Szczegóły: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

Tytuł: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Podtytuł: Studia przypadków
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380880788
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 266
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Redakcja: Grzegorczyk Wojciech


Recenzje: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: