Mity marketingowe Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Książka

Mity marketingowe
Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788363391041
  • Ilość stron: 316
  • Format: 20.4x14.3
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. ?Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało?? ?? to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.

Wychodząc z powyższych założeń, autor ? ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej ? przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:
? istoty marketingu,
? komunikacji marketingowej,
? zarządzania marką,
? strategii marketingowych,
? tworzenia relacji z nabywcami,
? kariery w marketingu.

Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.


Szczegóły: Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski

Tytuł: Mity marketingowe
Podtytuł: Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Autor: Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391041
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 316
Format: 20.4x14.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.368 kg


Recenzje: Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: