Employer branding Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Marek Kozłowski
Employer branding
Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Marek Kozłowski
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788380924840
- Ilość stron: 224
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Employer branding - Marek Kozłowski
Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono: - ideę i kształtowanie się employer brandingu, - zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych, - kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy, - trendy w employer brandingu na polskim rynku, - główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu, - sposoby uwzględnienia koncepcji employer brandingu w strategii organizacji, - zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding, - analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów, - najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa, - problematykę employer brandingu zewnętrznego, - koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania, - najważniejsze działania w zakresie employer brandingu, - aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie HR.
Szczegóły: Employer branding - Marek Kozłowski
Tytuł: Employer branding
Podtytuł: Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Autor: Marek Kozłowski
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
ISBN: 9788380924840
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 224
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.376 kg
Recenzje: Employer branding - Marek Kozłowski
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Marek Kozłowski (8)
- Wiedza ideologia władza (Scholar) - Twarda
- Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji (Scholar) - Twarda z obwolutą
- Cztery eseje metafizyczne (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji (Scholar) - Miękka
- Prawa człowieka wobec koncepcji human security (Silva Rerum) - Miękka
- Między historią idei a metafizyką (Fundacja na rzecz myślenia im. Barbary Skargi) - miękka
- Owady Polski T.1 (Multico) -
- Owady Polski T.2 Chrząszcze (Multico) -