Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Książka

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788377848180
  • Ilość stron: 326
  • Format: 24.4x17.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 43,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 43,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów.
Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej
Z Wprowadzenia


Szczegóły: Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Tytuł: Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377848180
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 326
Format: 24.4x17.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.626 kg
Redakcja: Kuć-Czajkowska Katarzyna, Muszyńska Katarzyna


Recenzje: Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×