Media and Journalism in the Digital Era

Książka

Media and Journalism in the Digital Era

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media and Journalism in the Digital Era

Książka Media and Journalism in the Digital Era pod redakcją Katarzyny Konarskiej i Adama Szynola to interesująca inicjatywa wydawnicza. Przede wszystkim dotyka ona istotnych problemów związanych z funkcjonowaniem mediów i dziennikarstwa w dobie nowych wyzwań, jakie pojawiły się wraz z powszechną digitalizacją komunikacji masowej.
Przełom cyfrowy doprowadził bowiem do znaczących zmian na rynku mediów tradycyjnych, zmusił właścicieli i pracowników redakcji gazet, stacji telewizyjnych czy radiowych do zredefiniowania wielu aspektów codziennej pracy dziennikarskiej, miejsca na rynku medialnym czy poszukiwania alternatywnych rozwiązań finansowo-marketingowych. Dynamika zachodzących zmian, ich powszechność, a także niezwykle szeroki zasięg domagają się naukowego oglądu nowej sytuacji, a recenzowana książka wydaje się świetnym uzupełnieniem stanu wiedzy na ten temat.


[z recenzji dr. hab. Arkadiusza Lewickiego, prof. nadzw. UWr.]


Szczegóły: Media and Journalism in the Digital Era

Tytuł: Media and Journalism in the Digital Era
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322935323
Języki: angielski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 148
Format: 23.8x16.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.258 kg
Redakcja: Konarska Katarzyna, Szynol Adam


Recenzje: Media and Journalism in the Digital Era

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×