Media and Journalism in the Digital Era
Media and Journalism in the Digital Era
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788322935323
- Ilość stron: 148
- Format: 23.8x16.7
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Media and Journalism in the Digital Era
Książka Media and Journalism in the Digital Era pod redakcją Katarzyny Konarskiej i Adama Szynola to interesująca inicjatywa wydawnicza. Przede wszystkim dotyka ona istotnych problemów związanych z funkcjonowaniem mediów i dziennikarstwa w dobie nowych wyzwań, jakie pojawiły się wraz z powszechną digitalizacją komunikacji masowej.
Przełom cyfrowy doprowadził bowiem do znaczących zmian na rynku mediów tradycyjnych, zmusił właścicieli i pracowników redakcji gazet, stacji telewizyjnych czy radiowych do zredefiniowania wielu aspektów codziennej pracy dziennikarskiej, miejsca na rynku medialnym czy poszukiwania alternatywnych rozwiązań finansowo-marketingowych. Dynamika zachodzących zmian, ich powszechność, a także niezwykle szeroki zasięg domagają się naukowego oglądu nowej sytuacji, a recenzowana książka wydaje się świetnym uzupełnieniem stanu wiedzy na ten temat.
[z recenzji dr. hab. Arkadiusza Lewickiego, prof. nadzw. UWr.]Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły: Media and Journalism in the Digital Era
Tytuł: Media and Journalism in the Digital Era
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322935323
Języki: angielski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 148
Format: 23.8x16.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.258 kg
Redakcja: Konarska Katarzyna, Szynol Adam