Marketing społeczny w krwiodawstwie Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew

Książka

Marketing społeczny w krwiodawstwie
Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788375568745
  • Ilość stron: 226
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing społeczny w krwiodawstwie - Drozd Wojciech

Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań.

Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań.

Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych.

Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
Dlaczego populacje krwiodawców w różnych państwach się różnią
Czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi
W jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność
Jak wielkie są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce I wreszcie najważniejsze:
Do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, żeby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce
Do kogo nie należy się zwracać, albo przynajmniej w dalszej kolejności, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jak i moralnych

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing społeczny w krwiodawstwie - Drozd Wojciech

Tytuł: Marketing społeczny w krwiodawstwie
Podtytuł: Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew
Autor: Drozd Wojciech
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375568745
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 226
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.378 kg


Recenzje: Marketing społeczny w krwiodawstwie - Drozd Wojciech

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×