RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Producent: Jedność
  • EAN: 9788376609102
  • Ilość stron: 416
  • Format: 165 x 235 x 23
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 26,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 26,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - MONIKA MARTA PRZYBYSZ

erwisy społecznościowe, blogi, platformy multimedialne, mechanizmy Wiki, monitoring mediów w Web 2.0, pozycjonowanie i optymalizacja w internecie, a także nowoczesna strona www to podstawowe narzędzia pracy profesjonalnego rzecznika prasowego instytucji kościelnej. W epoce social media trudno prowadzić skuteczne działania media relations bez aktywnej obecności w Sieci. Aby w pełni wykorzystać szanse i możliwości, które są dostępne w internecie, w instytucjach kościelnych ważną rolę odgrywa praca zespołowa w biurze prasowym, na wzór Chrystusowego posłania apostołów do głoszenia Ewangelii po dwóch.

Prezentowane w monografii unikalne badania rzeczników instytucji kościelnych w Polsce oraz rzeczników europejskich konferencji episkopatów wskazują, jak ważną rolę w realizacji nakazu Idźcie i nauczajcie wszystkie narody odgrywają funkcje komunikacyjne rzecznika w instytucjach eklezjalnych. Dzięki jego współpracy z mediami można bowiem dotrzeć z Ewangelią do milionów internautów w Polsce i choć części z niemal 2,5 miliardów internautów na świecie, wiele godzin dziennie aktywnie spędzających czas w mediach społecznościowych.

Książka ukazała się w nowej serii naukowej Nowe media i Kościół.

Monika Marta Przybysz - adiunkt w Katedrze Public Relations i Komunikacji Marketingowej Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista public relations. Od 2002 r. prowadzi zajęcia m.in. z public relations, crisis management, rzecznictwa prasowego i marketingu medialnego. Doktoryzowała się w 2007 r. na podstawie rozprawy o zarządzaniu kryzysowym w Kościele w Polsce. Dysertacja ta rok później została nagrodzona przez Prezesa Rady Ministrów RP jako najlepsza praca doktorska. Opublikowała kilkadziesiąt artykułów i kilka książek naukowych z dziedziny komunikacji społecznej.


Szczegóły: RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - MONIKA MARTA PRZYBYSZ

Nazwa: RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Autor: MONIKA MARTA PRZYBYSZ
Producent: Jedność
Kod paskowy: 9788376609102
Tłumacz: -
Ilość stron: 416
Format: 165 x 235 x 23
Oprawa: Miękka


Recenzje: RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - MONIKA MARTA PRZYBYSZ

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×