RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
MONIKA MARTA PRZYBYSZ
RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
MONIKA MARTA PRZYBYSZ
- Producent: Jedność
- EAN: 9788376609102
- Ilość stron: 416
- Format: 165 x 235 x 23
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - MONIKA MARTA PRZYBYSZ
erwisy społecznościowe, blogi, platformy multimedialne, mechanizmy Wiki, monitoring mediów w Web 2.0, pozycjonowanie i optymalizacja w internecie, a także nowoczesna strona www to podstawowe narzędzia pracy profesjonalnego rzecznika prasowego instytucji kościelnej. W epoce social media trudno prowadzić skuteczne działania media relations bez aktywnej obecności w Sieci. Aby w pełni wykorzystać szanse i możliwości, które są dostępne w internecie, w instytucjach kościelnych ważną rolę odgrywa praca zespołowa w biurze prasowym, na wzór Chrystusowego posłania apostołów do głoszenia Ewangelii po dwóch.
Prezentowane w monografii unikalne badania rzeczników instytucji kościelnych w Polsce oraz rzeczników europejskich konferencji episkopatów wskazują, jak ważną rolę w realizacji nakazu Idźcie i nauczajcie wszystkie narody odgrywają funkcje komunikacyjne rzecznika w instytucjach eklezjalnych. Dzięki jego współpracy z mediami można bowiem dotrzeć z Ewangelią do milionów internautów w Polsce i choć części z niemal 2,5 miliardów internautów na świecie, wiele godzin dziennie aktywnie spędzających czas w mediach społecznościowych.
Książka ukazała się w nowej serii naukowej Nowe media i Kościół.
Monika Marta Przybysz - adiunkt w Katedrze Public Relations i Komunikacji Marketingowej Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista public relations. Od 2002 r. prowadzi zajęcia m.in. z public relations, crisis management, rzecznictwa prasowego i marketingu medialnego. Doktoryzowała się w 2007 r. na podstawie rozprawy o zarządzaniu kryzysowym w Kościele w Polsce. Dysertacja ta rok później została nagrodzona przez Prezesa Rady Ministrów RP jako najlepsza praca doktorska. Opublikowała kilkadziesiąt artykułów i kilka książek naukowych z dziedziny komunikacji społecznej.
Szczegóły: RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - MONIKA MARTA PRZYBYSZ
Nazwa: RZECZNICTWO PRASOWE W INSTYTUCJACH KOŚCIELNYCH W POLSCE W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Autor: MONIKA MARTA PRZYBYSZ
Producent: Jedność
Kod paskowy: 9788376609102
Tłumacz: -
Ilość stron: 416
Format: 165 x 235 x 23
Oprawa: Miękka