Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik 35/2016
Leszek Zaborowski
Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik
35/2016
Leszek Zaborowski
- Wydawnictwo: Ekonomik
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788377350591
- Ilość stron: 200
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik - Leszek Zaborowski
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo "Ekonomik" - Jacek Musiałkiewicz
Zwierzyniecka 7/1
00-719 Warszawa (Polska)
tel: 22 840-19-25
email: biuro@ekonomik.biz.pl
Szczegóły: Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik - Leszek Zaborowski
Tytuł: Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik
Podtytuł: 35/2016
Autor: Leszek Zaborowski
Wydawnictwo: Ekonomik
ISBN: 9788377350591
Kategoria: Podręczniki
MEN: 35/2016
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 200
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.336 kg