Strumieniowanie energi klienta Transmisja znaczeń

,

Książka

Strumieniowanie energi klienta
Transmisja znaczeń

,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788375569117
  • Ilość stron: 168
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strumieniowanie energi klienta - Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik

Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego typu, sprzedającego.

W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery poziomy przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta i odwrotnie:
poziom odziaływań duchowych (energia spirytualna),
poziom odziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
poziom odziaływań mentalnych (energia mentalna),
poziom odziaływań fizycznych (energia fizyczna).

Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej) powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów kreatywnych.

Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu, radości, błogości etc. ogółu, a nie tylko poszczególnych, wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.

Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, ale nie traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak również niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.

Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający - kupujący, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia komponowania biznesu inteligentnego.


Szczegóły: Strumieniowanie energi klienta - Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik

Tytuł: Strumieniowanie energi klienta
Podtytuł: Transmisja znaczeń
Autor: Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375569117
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 168
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.286 kg


Recenzje: Strumieniowanie energi klienta - Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×