Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788320822595
- Ilość stron: 240
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Szczegóły: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Tytuł: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Autor: Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822595
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 240
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg