Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

,

Książka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

,

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788320822595
  • Ilość stron: 240
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska

W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.


Szczegóły: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska

Tytuł: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Autor: Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822595
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 240
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg


Recenzje: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska (1)