Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
- Producent: WSiP
- Rok produkcji: 2016
- ISBN: 9788302157196
- Ilość stron: 128
- Format: 17 x 24 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne - Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu piątej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z opracowywaniem oraz interpretacją wyników badań rynku reklamy, ocenianiem jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określaniem efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Autorki zwracają szczególną uwagę na znaczenie oceny skuteczności reklamy na podstawie badań rynku, wskazują także na rolę wykorzystania w sondażach programów komputerowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Szczegóły: Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne - Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Tytuł: Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Producent: WSiP
ISBN: 9788302157196
Rok produkcji: 2016
Ilość stron: 128
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka