Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Książka

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

  • Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788326955884
  • Ilość stron: 92
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 89,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 89,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Maciej Kołodziej

?Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów? to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.


Szczegóły: Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Maciej Kołodziej

Tytuł: Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Autor: Maciej Kołodziej
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788326955884
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 92
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.158 kg


Recenzje: Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Maciej Kołodziej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×