Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Maciej Kołodziej
Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Maciej Kołodziej
- Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788326955884
- Ilość stron: 92
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
89,00 PLN
Opis: Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Maciej Kołodziej
?Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów? to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Szczegóły: Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Maciej Kołodziej
Tytuł: Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Autor: Maciej Kołodziej
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788326955884
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 92
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.158 kg