Marketing dla prawników
Pepels Werner, Steckler Brunhilde
Marketing dla prawników
Pepels Werner, Steckler Brunhilde
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 8374831030
- Ilość stron: 212
- Format: 14.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing dla prawników - Pepels Werner, Steckler Brunhilde
Zapewne zalewu adwokatów nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo wyparcia z rynku zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują szytej na miarę koncepcji marketingowej.
Książka Marketing dla prawników zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu rad y prawnego i adwokata.
Szczegóły: Marketing dla prawników - Pepels Werner, Steckler Brunhilde
Tytuł: Marketing dla prawników
Autor: Pepels Werner, Steckler Brunhilde
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: FIRMA PRAWNICZA
Kod paskowy: 9788374831031
ISBN: 8374831030
Tłumacz: Szafrańska-Brandt Marta
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 212
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.295 kg