Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu

Książka

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw
Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788375568844
  • Ilość stron: 150
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw

Czym jest obecnie innowacyjność Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie Czy informacja jest czwartym, a zarazem najważniejszym z podstawowych czynników produkcji gospodarki W jaki sposób mechanizmy marketingowe pozwalają wykreować oraz utrzymać potrzeby i pragnienia konsumentów zapewniając tym samym przetrwanie przedsiębiorcom w warunkach agresywnej konkurencji rynkowej

Próba odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące problematyki funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw w otoczeniu nowoczesnych technologii, rozwoju innowacyjności oraz agresywnych mechanizmów marketingowych podjęta została w niniejszym zbiorze artykułów. Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców.

Oddaję Państwu do rąk niniejszą publikację, wierząc, że poruszone w niej zagadnienia stanowić będą ciekawą lekturę i przyczynią się do poszerzenia wiedzy na temat bieżących wyzwań funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw na rynku polskim, jak i na rynku globalnym.


Szczegóły: Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw

Tytuł: Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw
Podtytuł: Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375568844
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 150
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.258 kg
Redakcja: Bach-Dąbrowska Irena


Recenzje: Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×