Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

Książka

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788380194885
  • Ilość stron: 221
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Madryas Weronika

Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.


Szczegóły: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Madryas Weronika

Tytuł: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor: Madryas Weronika
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380194885
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 221
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Madryas Weronika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×