Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Madryas Weronika
Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Madryas Weronika
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788380194885
- Ilość stron: 221
- Format: 16.0x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
42,00 PLN
Opis: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Madryas Weronika
Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.
Szczegóły: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Madryas Weronika
Tytuł: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor: Madryas Weronika
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380194885
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 221
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg
Recenzje: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Madryas Weronika
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Madryas Weronika (7)
- Manipulacja informacją Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka (Astrum) - Miękka
- W cieniu Laury (Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne) - Miękka
- Portret Laury (Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne) - Miękka
- Baśnie Weroniki (Printex) - Twarda
- Piegowate piórko (Printex) - Miękka
- Manipulacja informacją (Astrum) - Miękka
- Baśń o wróżce zębuszce i panu monetce (Arti) - Twarda