Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Madryas Weronika
Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Madryas Weronika
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788380194885
- Ilość stron: 221
- Format: 16.0x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
42,00 PLN
Opis: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Madryas Weronika
Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.
Szczegóły: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji - Madryas Weronika
Tytuł: Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor: Madryas Weronika
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380194885
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 221
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg