Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie
Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka
Idee, wartości, słowa
w życiu publicznym i reklamie
Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788374056441
- Ilość stron: 236
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Idee, wartości, słowa - Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.
Szczegóły: Idee, wartości, słowa - Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka
Tytuł: Idee, wartości, słowa
Podtytuł: w życiu publicznym i reklamie
Autor: Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
ISBN: 9788374056441
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 236
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg
Redakcja: Kuras Leszek, Majkowski Grzegorz, Fadecka Anna