Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie

, ,

Książka

Idee, wartości, słowa
w życiu publicznym i reklamie

, ,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Idee, wartości, słowa - Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka

Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.

Producent:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Sterlinga 26
90-212 Łódź (PL)
tel: 426315908
email: [email protected]


Szczegóły: Idee, wartości, słowa - Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka

Tytuł: Idee, wartości, słowa
Podtytuł: w życiu publicznym i reklamie
Autor: Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
ISBN: 9788374056441
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 236
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg
Redakcja: Kuras Leszek, Majkowski Grzegorz, Fadecka Anna


Recenzje: Idee, wartości, słowa - Leszek Kuras, Grzegorz Majkowski, Fadecka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×