Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Książka

Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788320822168
  • Ilość stron: 234
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga). Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.


Szczegóły: Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Tytuł: Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822168
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 234
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Olejniczuk-Merta Anna


Recenzje: Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×