Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce
Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788320822168
- Ilość stron: 234
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce
Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga). Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.
Szczegóły: Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce
Tytuł: Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822168
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 234
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Olejniczuk-Merta Anna