Współczesna polska reklama prasowa Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Kamil Łuczaj
Współczesna polska reklama prasowa
Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Kamil Łuczaj
- Wydawnictwo: Nomos
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788376884080
- Ilość stron: 370
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Współczesna polska reklama prasowa - Kamil Łuczaj
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. () Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć!
Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej
Szczegóły: Współczesna polska reklama prasowa - Kamil Łuczaj
Tytuł: Współczesna polska reklama prasowa
Podtytuł: Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Autor: Kamil Łuczaj
Wydawnictwo: Nomos
ISBN: 9788376884080
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 370
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.565 kg