Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788323341307
- Ilość stron: 240
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat stał się cenny i jednocześnie bezprecedensowo powszechny, wymaga jednak czegoś więcej niż sama wiedza o komunikowaniu się wymaga zarządzania tym procesem, czyli brania odpowiedzialności za jego kształt i przyszłość. Brzmi jak misja niemożliwa Zapewne można tak to postrzegać, aczkolwiek istota ludzka ma to do siebie, że lubi się uczyć i jest w tym niezwykle skuteczna, a więc może się także nauczyć, jak robić rzeczy niemożliwe. Niniejsza książka stanowi zaproszenie do wspólnej nauki, bilet w przyszłość, w której jest miejsce dla człowieka, w przyszłość, którą może stworzyć komunikacja, budowanie więzi i mostów między ludźmi. Czas, by zarządzanie wzięło za to budowanie odpowiedzialność.
Szczegóły: Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Tytuł: Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323341307
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 240
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Redakcja: Kostera Monika, Nierenberg Bogusław