Introduction to International Trade
Introduction to International Trade
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- Rok wydania: 2016
- EAN: 9788378654315
- Ilość stron: 272
- Format: 16.8x23.9
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Introduction to International Trade
Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.
Szczegóły: Introduction to International Trade
Tytuł: Introduction to International Trade
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Kod paskowy: 9788378654315
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 272
Format: 16.8x23.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.475 kg
Redakcja: Fornalska-Skurczyńska Anna, Skurczyński Marcin